Välkommen hit

Korta inlägg

lördag 11 december 2010

Rent bra!:)

Jojomensan, stalltomten vet vad man vill ha. Stod en Maxikasse i en av boxarna förra helgen , då man återigen fyllde 28 (bra ålder det). Stalltomten tog fram den och i den fanns diverse godsaker. JIF kök för professionals är outstanding. Den tar det mesta. Skärbrädan blev bländande ren. Såpan åkte direkt in i stallet tillsammans med svampar. Nu är det bara att vänta på att vatteneländet tinar så man kan börja skura lite där. Ajax-och såplukt håller i si sådär 30 sekunder i övrig stallukt. Höhö (nu var jag rolig va?:)), men det är alltid något.

Stalltomten vet vad som får bonnmoran att dra på smilbanden:)
En kollega trodde att jag älskade att städa: fel, fel, fel, det är astråkigt. Men jag fullkomligt älskar när det luktar gott och är rent här hemma. Men jag verkar rätt ensam om det...Fast det är jag som bestämmer,  så när det ska vara rent, så ska det vara rent, oavsett protester om nödvändigheten i det hela, så det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar